ماهانماهان، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

پسر گلم آقا ماهان

چرا وقتي بيداري خوب شير نميخوري؟

1391/6/6 12:44
نویسنده : مامان ماهان
633 بازدید
اشتراک گذاری

نميدونم چرا وقتي بيداري كم شير ميخوري؟همش بازيگوشي ميكني

نكنه كم شير خوردنت باعث بشه خوب بزرگ نشيناراحت

البته شبا كه ميخوابي خوب شير ميخوري

2 ساعت به 2 ساعت بلند ميشي شير ميخوري و ميخوابي

ظهر ها هم همينجور

مشكل من عصر تا آخر شبهافسوس

شايد هم من الكي نگرانم،حتما سير هستي كه نميخوري

ماهان كوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
6 شهریور 91 13:21
واااااااای راست میگی یکم بهم شبیه ان . خداحفظش کنه براتون. امیرعلی ما هم 91/1/2 بدنیا اومده تقریبا همسن وسالم هستن با اجازتون لینک کردم
مامان امیر حسین
6 شهریور 91 13:31
مامان ماهان خیالت راحت همه ی مامانا اینجوری هستن زیاد بخوره نگرانن کم هم بخوره نگران میشن.بیچاره این نینی ها که نمیدونن از دست ما چه کار کنن
مامانی زهرا
6 شهریور 91 21:43
اقا ماهان چه ماهی / فدات بشم الهی دوست جونم ممنون که سر زده بودید
پگاه مامان آرش کوچولو
7 شهریور 91 10:20
هزاااااااااااااااااااااااااار ماشالله چقدر نازه خدا حفظش کنه
مامان بهار
8 شهریور 91 0:21
نگران نباش مامان گل دختر منم همینطوری بودش الان یکم بهتره رو نمودارشم رشد کرد اما بازم شما سعیتو بکن
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
9 شهریور 91 12:46
سلام گلم مرسی عزیز دلم... پسر گلتو ببوس...
مامان محدثه
9 شهریور 91 17:00
سلام عزیزم خوبی؟نگران نباش دختر منم بعضی اوقات همینطوریه. راستی من شما رو با اجازه لینک کردم.
الهه مامان ماهان
10 شهریور 91 23:14
ای قربون چشای گردش خوب مامانی بزرگتر شده و بازیگوشتر همه بچه ها همینن
مامان سها
10 شهریور 91 23:33
عزیزمچقدربامزه شده اصلا نگران نباشید همه یبچه ها همینطور هستن دوست دارن اذیت کنن