ماهانماهان، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

پسر گلم آقا ماهان

اولين ماه محرم ماهان

1391/8/26 18:38
نویسنده : مامان ماهان
546 بازدید
اشتراک گذاری

ماه خون ماه اشك و ماتم شد،بر دل فاطمه داغ دل عالم شد،فرا رسيدن ماه محرم،براي تمام مسلمين تسليت باد.

ماهان جان من اين شب زنده داري را دوست دارم.

من اين پريشاني را دوست دارم.

بغض آسمان دلتنگي را دوست دارم.

گذشت و دلم عاشق شد،بيش تر گذشت و دلم ديوانه شد من اين ديوانگي را دوست دارم.

چه بگويم از دلم،چه بگويم از اين روز ها،هر چه بگويم،اين تكرار لحظه هاي با تو بودن را دوست دارم.

گل پسرم امروز اولين روزه ماه محرمه و شما پارسال اين موقع هنوز توي دل ماماني بودي و من و بابا ميگفتيم كاشكي پسرمون الان بود تا با هم سه تايي ميرفتيم مراسم عزاداري و سينه زني آقامون امام حسين (ع) و حالا يكسال گذشت و شما الان هفت ماه و شانزده روزه كه قدم توي اين دنياي خاكي گذاشتي و اولين محرمت رو تجربه ميكني .  پسرم امسال محرم يه صفاي ديگه داره آخه خداي مهربون فرشته زيباش رو به ما هديه داده.

الهي كه آقا امام حسين هميشه نگهدارت باشه...

آرامم،قلبم،عشقم،نفسم؛دوستت دارم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علامه کوچولو
28 آبان 91 15:24
قال الحسین (علیه السلام):اِنَّ النّاسَ عبیدُالدُّنیا وَالدّینُ لَعقٌ عَلی اَلسِنَتِهِم یَحوطونَه ما دَرَّت مَعایِشُهُم فَاِذا مُحِّصوا بِالبَلاءِ قَلَّ الدَّیَّانونِ مردم بندگان دنیا هستند و دین چون آب دهانیست که بر روی زبانهای آنان جاریست و تا جائیکه معیشت های آنان فراوان است متعهد و حافظ دین هستند اما زمانیکه به بلایا و مشکلات آزمایش شوند دینداران حقیقی به شماره اندک شوند
مامان امیر حسین
29 آبان 91 16:11
انشاالله همیشه سینه رن امام حسین باشه و امام حسین خودش نگهدارش باشه